Escola La Pau

Caràcter propi i projecte educatiu. Som una escola d Educació Infantil i Primària. Catalana, laica i arrelada al seu entorn, que participa activament en la cultura i les tradicions populars. Escola privada concertada per la Generalitat de Catalunya i adherida a lAEC Agrupació Escolar Catalana. Cooperativa mixta de socis consumidors pares i socis treballadors mestres. Escola catalana , laica i arrelada al seu entorn. 01 Mai - 02 Nov. 06 Des - 26 Des. 26 Des - 27 Des. NENS I NENES DE LA PAU,. COM S.

OVERVIEW

This website escolalapau.cat presently has an average traffic ranking of zero (the lower the superior). We have sifted twenty pages within the web site escolalapau.cat and found two websites linking to escolalapau.cat. There are one social web platforms enjoyed by escolalapau.cat.

ESCOLALAPAU.CAT RANKINGS

This website escolalapau.cat is seeing a variation levels of traffic for the whole of the year.
Traffic for escolalapau.cat

Traffic ranking (by month) for escolalapau.cat

Traffic ranking by day of the week for escolalapau.cat

Servei Educatiu Garraf

CAIXES DIDÀCTIQUES DEL MUSEU MARÍTIM DE BARCELONA 2015-2016.

WHAT DOES ESCOLALAPAU.CAT LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of escolalapau.cat Mobile Screenshot of escolalapau.cat Tablet Screenshot of escolalapau.cat

ESCOLALAPAU.CAT HOST

I revealed that a single page on escolalapau.cat took two thousand six hundred and ninety-four milliseconds to come up. Our parsers identified a SSL certificate, so therefore our crawlers consider escolalapau.cat secure.
51.254.252.240

I identified that escolalapau.cat is using the nginx server.

Escola La Pau

DESCRIPTION

CONTENT

This website states the following, "Som una escola d Educació Infantil i Primària." Our analyzers analyzed that the web site also said " Catalana, laica i arrelada al seu entorn, que participa activament en la cultura i les tradicions populars." The Website also stated " Escola privada concertada per la Generalitat de Catalunya i adherida a lAEC Agrupació Escolar Catalana. Cooperativa mixta de socis consumidors pares i socis treballadors mestres. Escola catalana , laica i arrelada al seu entorn. 01 Mai - 02 Nov. 06 Des - 26 Des. 26 Des - 27 Des. NENS I NENES DE LA PAU,."

VIEW OTHER BUSINESSES

ESCOLA LÁPIS DE COR

8 aprendizados que a disciplina traz ao seu filho. Autoconfiança é fundamental em todos os aspectos do desenvolvimento saudável da criança. 7 dicas para preparar seu filho para o Ensino Fundamental II. 7 dicas para ajudar as crianças a tirarem de letra a fase do Ensino Fundamental II.

Escola LArrabassada

Dilluns, 29 de juny de 2015. VÍDEOS FESTA FI DE CURS. Ja tenim aquí els vídeos de la festa de fi de curs. Tècniques de modificació de conducta. Imatges del tema creades per Ollustrator.

E.E.B. SÃO JOÃO BATISTA DE LA SALLE

Quarta-feira, 16 de março de 2016. No dia 11 de março de 2016, foi realizada a Assembleia Geral na EEB São João Batista de La Salle.

louboutin pas cher,Réduction de 60-80

Une touche qui améliore les cristaux des rouges et noirs polis , idéal pour ajouter de la couleur par jour et par nuit .